Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

 

Шаблон конспекту уроку
з музичного мистецтва.
Клас_____________
Урок №___________
Дата_____________
Тема (семестру)______________________________
Тема уроку _________________________________
Тип уроку __________________________________
Мета уроку _________________________________
Навчальна ___________________________________
Розвиваюча __________________________________
Виховна ____________________________________
Обладнання _______________________________
Хід уроку
Етапу уроку
Назва етапу уроку
Вид музичної діяльнос-ті
Музич-ний матеріал
Наочні засоби, ТСО, ІКТ
Зміст роботи
(учите-ля і учнів)
Приміт-
ки
1.
Вступ. Організа-
ційний момент
 
 
 
 
 
2.
Введення у тему, мотивація.
 
 
 
 
 
3.
Перевірка, оцінювання і корекція засвоєних раніше знань, навичок,
 
 
 
 
 
4.
Сприймання та осмислення, узагальнення та систематиза-ція учнями нових знань
 
 
 
 
 
5.
Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку, повідомлен-ня домашнього завдання
 
 
 
 
 
 
 
 
      Структура продуктивного уроку музичного 
                    мистецтва для 1 – 8 класів.

 


Дидактична структура уроку

Види музичної діяльності

Структурні компоненти уроку музики
1.Організаційний момент

 
Слухання музики
1. Вхід до класу під музику.

Музичне вітання.
2.Мотивація учіння 
2.Мета цього етапу сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до обговорюваної теми, мотивувати їхню пізнавальну діяльність. Прийомами навчання можуть бути обговорення прослуханої музики, під яку учні заходили в клас; поява гостя уроку ( людина, тварина, казковий герой в вигляді малюнка чи учні в масках); обговорення малюнка чи фото; постановка цікавого питання за темою уроку, цитата, коротка жвава історія, розминка тощо. Займає не більше як 5 % часу уроку (2.25 хв.)

Учень: розуміє особисті потреби; розмірковує, перелічує, порівнює, виділяє головне.
 
3.Оголошення представлення теми та мети очікуваних навчальних результатів.

 
3.Мета – забезпечити розуміння учнями їхньої діяльності, тобто того, що вони повинні досягти в результаті уроку і що від них очікує вчитель. Часом буває доцільно залучити до визначення очікуваних результатів усіх учнів (приблизно до 5 % часу).
*     Для того, щоб почати з учнями спільний процес руху до результатів навчання потрібно: назвати тему уроку або запропонувати учнів прочитати її;
 
*     Якщо назва теми містить нові слова або проблемні питання, звернути на це увагу учнів;
 
 
*     Запропонувати комусь із учнів оголосити очікувані результати за вашим записом на дошці, зробленим заздалегідь пояснити необхідне, якщо мова йде про нові поняття, способи діяльності тощо.
 
*     нагадати учням, що наприкінці уроку ви перевірятимете їх відповідно до того, якихвони досягли результатів; треба ще пояснити учням, в який спосіб ви оцінюватимете їхні досягнення в балах.

Учень: проектує самостійну діяльність з опанування новими знаннями. Формулює очікуванні результати; позитивна установка на роботу; комбінує, поєднує, складає, творить.
4.Перевірка, оцінювання і корекція засвоєних раніше знань, навичок,
умінь
Виконання музики: спів
4.Мета — дати учням достатньо інформа­ції для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання, Це може бути:
*     стисле пояснення (3—5 хвилин), 
*     читання тексту параграфа, 
*     перевірка домащнього завдання,
*     бесіда та слухання музики, 
*     розспівування, робота над вокально – хоровою вправою, робота над поспівкою ;
*     розучення та виконання пісні.

Ознайомлення з інформацією не є самоціллю. Будувати навчальний матеріал треба таким чином, щоб основні поняття учні опрацьовували неодноразово, поступово поглиблюючись і ускладнюючись за змі­стом. На цей елемент під час опрацювання окремого питання витрачаєть­ся не більш ніж 5-10 хвилин. Загалом на опанування новою для учнів інформацією відведено близько 20 % часу.

Учень: Знає і цінує свої результати і досягнення, поширює і розвиває свій інтерес до навчання, визначає ступінь впливу певних знань на особистісні само зміни; дотримується правил фразування і дихання , правил ансамблевого виконання під час виконання музичних творів; втілює емоційно - образний зміст музичного твору у процесі його виконання ; висловлює судження про художньо – образну палітру різних жанрів пісень та їх життєвий зміст; узагальнює, сприймає та виконує музичні твори; реагує, сприймає, згадує, упізнає. 

5.Сприймання та осмислення, узагальнення та систематиза-ція учнями нових знань

Творчість в галузі музики.

Виконання музики:

музикування; 

5.Інтерактивні та інші вправи — цен­тральна частина заняття. Мета — засвоєння навчальних досягнень учнів відповідно до очікуваних результатів уроку. Ця частина уроку займає, як правило, близько 50 % його часу.

Учень: Бере участь у постановці нового навчального завдання, у виявлені проблеми. Планує власну навчальну діяльність, вибирає спосіб фіксації нового матеріалу . Намагається разом з учителем та іншими учнями через обмін репліками вести діалог: імпровізує прості мелодичні звороти, ритмічний супровід до пісень; грає на елементарних музичних інструментах; виконує рухи під музику: танці, пластичне інтонування, диригування, інсценізація, гра; виконує музичні творчі завдання, живописні та літературні творчі завдання; 
Виконання музики:
рухи.

Теоретичне вивчення музики

Музична грамота як необхідна складова структурних компонентів і повинна органічно вплітатися в канву уроку.

Учень:розпізнає основні засоби виразності, основні музичні жанр та їх особливості у втіленні життєвого змісту; порівнює різні жанри та образну мову різних видів мистецтв; інтерпретує зміст прослуханих та виконаних музичних творів; висловлює судження про специфіку інтонаційно – образної мови музики у порівняні з іншими видами мистецтв; аргументує власне емоційно – ціннісне ставлення до музичних творів у процесі їх інтерпретації, використовуючи відповідну термінологію; самостійно використовує набутті знання, уміння та здібності в музичній діяльності.
6.Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку, повідомлен-ня домашнього завдання

 
6.Мета — рефлексія, усвідомлення того, що було зроблено на уроці , чи досягнуто поставленої мети, як можна застосувати отримане на уроці в майбутньому. Підбиття підсум­ків бажано проводити у формі запитань. Крім передбаченихпідручником, учням можна запропонувати запитання: що ново­го дізналися, яких навичок навчилися, де це можна застосувати в житті.

Крім того, можна поставити запитання й щодо про­ведення самого уроку, що було найбільш вдалим, що ще сподобалося, що потрібно змінити в майбутньому. Важливо, щоб самі учні (учасники) змогли сформулювати відповіді на всі ці запитання. Для підбиття результат бажано лишити до 10-20 % часу відведеного на урок( 5 – 7 хв.)

Учень: Самостійно визначає продуктивність власної діяльності: практичність отриманих знань, доступність нової інформації для сприйняття, науковість, насиченість та глибину навчального матеріалу, його актуальність; якість і результативність власного просування до успіху; аналіз очікуваних результатів та реалізації себе в пізнанні. Самостійно або спільно з іншими учнями оцінює результати своєї діяльності, порівнюючи з освітнім стандартом (критеріями досягнення мети). Представлення, обгрун­тування та захист триманих результатів. Може обирати рівень, методи і засоби виконання домашніх завдань.Виявляє готовність до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації. Уміє реалізувати набуті знання у власній творчій діяльності.Висловлює власну естетичну оцінку явищам музичної культури минулого і сучасності; застосовує набуті знання у власній культуротворчій діяльності.

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича