Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 18

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ

І (МІСЬКОГО, РАЙОННОГО) ТА ІІ (ОБЛАСНОГО) ТУРУ

ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2017»

У 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2017» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 р. № 668 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», наказу департаменту освіти і нау ... Читати далі »

Переглядів: 207 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

І (МІСЬКИЙ/РАЙОННИЙ) ТУР

 

Перший та другий тури містять такі випробування: тестування з фахової майстерності, майстер-клас, практична робота, урок, навчальний проект, експертиза підручника, Інтернет-ресурс.

Рекомендуємо конкурсні випробування І туру проводити відповідно до вимог обласного. Обов’язковими для проведення є такі: тестування з фахової майстерності, майстер-клас, урок, Інтернет-ресурс, навчальний проект.

Питання для тестування з фахової майстерності готуються членами журі І туру відповідно до орієнтовних завдань облІППО, що будуть розміщені на сайті ІППО до 18 жовтня 2016 р. Пароль для відкриття завдань надсилається на електронні адреси методичних служб 18 жовтня.

Переглядів: 214 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

ІІ (ОБЛАСНИЙ) ТУР. ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП

 

Відбірковий етап Конкурсу складається з 3-х випробувань:

  • заочного оцінювання Інтернет-ресурсу учасника (включаючи опис досвіду роботи);
  • очного конкурсного випробування щодо виявлення фахового рівня педагога (передбачає тестування з предмета, методики, психології, педагогіки);
  • практичної роботи (що передбачає перевірку вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета).
Переглядів: 188 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

  1. «Інтернет-ресурс учителя» (60 балів) сукупність інтегрованих програмно-апаратних та технічних засобів, а також інформації, призначеної для публікації в мережі Інтернет та яка відображається в певній текстовій, графічній або звуковій формах. Оцінюючи свій ресурс, учитель має усвідомлювати, наскільки сучасними є використані ІКТ в оформленні та структуруванні інформації, чи простежується єдиний стиль у презентації його авторських матеріалів, чи дотриманий єдиний стиль, наскільки представлене є оригінальним та сприяє оптимізації навчального процесу.

Мета конкурсного випробування: удосконалення навичок використання ІКТ щодо структурування інформації, її оформлення з додаванням авторських ілюстрацій та дотриманням єдиного стилю, оригінальності.

Орієнтовні структурні компоненти Інтернет-ресурсу (сайту, блогу тощо):        &nbs ... Читати далі »

Переглядів: 291 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

Конкурсне випробування щодо виявлення фахового рівня педагога (60 балів)

Регламент: до 2 год.          

Формат: комп’ютерне тестування (40 питань: 10 – психологія й педагогіка, 30 – предмет і методика).

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Переглядів: 252 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

Конкурсне випробування «Практична робота», що передбачає перевірку вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета (40 балів)

Регламент: до 60 хв.          

Формат: залежить від навчального предмета та визначається членами фахового журі.

Приклади тематики практичної роботи:

з біології - лабораторна робота, розв’язання задач з молекулярної біології, генетики, екології, анатомії та фізіології людини;

з музичного мистецтва – музикування, інтерпретація музичного твору, використання різноманітних методик та прийомів щодо вивчення музичного твору;

з інформатики - робота з базами даних, робота в текстовому та табличному процесорах, розв’язування задач з програмування;

з предметів початкової школи -  розроблення етапів роботи над художнім твором за програ ... Читати далі »

Переглядів: 495 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

 

Заключний етап ІІ обласного туру Конкурсу передбачає такі конкурсні випробування:

  • «Майстер-клас» (проводиться з учасниками заключного етапу ІІ (обласного) туру Конкурсу).
  • «Навчальний проект».
  • «Урок».
  • «Експертиза підручника».
Переглядів: 183 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

«Майстер-клас» (50 балів)

Регламент: 30 хв.

Формат: домашня заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю» тривалістю до 30 хв., відповіді на питання журі до 5 хв., демонстрація учителем-майстром авторської системи навчально-виховної роботи, технологій використання сучасних наукових доробок, інноваційних методик, власних напрацювань для досягнення високих результатів у контексті авторського перспективного педагогічного досвіду «Я знаю, як це робити. Я навчу вас».

Мета конкурсного випробування: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.

Складові майстер-класу:

  • Постановка задачі шляхом створення проблемної ситуації.
  • Побудова алгоритму рішення поставленої задачі шляхом безпосередньої міжособистісної взаємодії&nbs ... Читати далі »
Переглядів: 390 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

«Навчальний проект» (50 балів)

 

Регламент: 20 хвилин – захист проекту, відповіді на запитання – 10 хв.

Формат: розпрацювання в межах визначеного часу та презентація технологічної карти навчального проекту тривалістю до 20 хв. (електронна презентація проекту - 5-7 слайдів), відповіді на питання журі – до 10 хв. Теми проектів готуються журі з проблемних питань навчального предмета, розподіляються шляхом відкритого жеребкування напередодні випробування для домашньої підготовки.

 

Критерії оцінювання конкурсного випробування «Навчальний проект»

... Читати далі »
Переглядів: 985 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

«Урок» (50 балів)

Регламент: 45 хв.

Формат: проведення уроку в навчальному закладі, запропонованому оргкомітетом Конкурсу. Тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок має розкрити тему в контексті представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові.

Теми конкурсних уроків обираються з усієї чинної навчальної програми шляхом відкритого жеребкування або готуються головою журі відповідно до програми та розподіляються шляхом відкритого жеребкування.

Мета: практично продемонструвати елементи реалізації перспективного педагогічного досвіду вчителя, індивідуальні особливості педагога-митця, педагога-професіонала, педагога-людини, індивідуальний стиль діяльності і своєрідність моделі навчання, педагогічні знахідки та авторські методичні прий ... Читати далі »

Переглядів: 487 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

«Експертиза підручника» (50)

 

Регламент: до 2 годин

Формат: підготовка експертного висновку на одну логічно завершену тему підручника. Підручник та тема обираються головою журі.

Мета: перевірити вміння конкурсантів аналізувати навчальний та науково-методичний апарат підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Складові експертного висновку:

1. Відповідність навчальній програмі, спрямованість на досягнення цілей і завдань освіти, задоволення потреб усіх користувачів: для учнів матеріал повинен бути цікавим і пізнавальним; для вчителів - стати основою розгортання навчального процесу, побудови власної методичної системи; для батьків - зрозумілим порадником у наданні допомоги своїм дітям у навчанні.

2. Науковий підхід у викладенні навчального матеріалу (відповідність змісту новітнім досягненням сучасної науки ... Читати далі »

Переглядів: 1402 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

ПОРТФОЛІО

Портфоліо – це комплект матеріалів, що розкривають професійну діяльність учителя за темою самоосвіти, характер його діяльності, творче і професійне становлення вчителя, сприяння формуванню навичок рефлексії (самооцінки). Найважливіше ˗˗ щоб учитель проаналізував свою роботу, власні успіхи, узагальнив і систематизував педагогічні досягнення, об'єктивно оцінив свої можливості й побачив способи подолання труднощів і досягнення більш високих результатів.

Коментар до портфоліо має бути вдумливим, відображати власні думки вчителя щодо його діяльності, надавати повну картину творчого зростання педагога. Коментар  може бути представлений у вигляді окремого листа читачеві, виступу, короткого параграфа з висловленням своїх думок, есе, пояснювальної записки та ін.

Розмістити портфоліо бажано на Інтернет-ресурсі навчального закладу або власному.

Вимоги до оформлення п ... Читати далі »

Переглядів: 424 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (1)

МІЙ ДОСВІД

Авторське узагальнення досвіду має бути розміщене на Інтернет-ресурсі у формі тексту (статті, доповіді тощо).

Орієнтовна структура опису досвіду є такою:

1. Тема досвіду.

Тема має бути чітко й лаконічно сформульована, з відображенням ідеї досвіду, області використання та характеру управлінської, методичної або навчально-виховної проблеми, яку він вирішує. Тему слід визначати конкретно.

2. Стислі відомості про носія досвіду, період роботи над темою досвіду

3. Обґрунтування актуальності досвіду, значення його для вдосконалення та підвищення якості навчально-виховного процесу.

 Обґрунтування має виходити з двох основних позицій:

  • Практична значущість досвіду (наскільки даний досвід сприяє вирішенню завдань державної політики в освіті та регі ... Читати далі »
Переглядів: 312 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (1)

Обласному оргкомітету

всеукраїнського конкурсу

«Учитель року - 2017»

 

 

Згода

на збір та обробку персональних даних

 

 

Я,      ________________________________________________________,

паспорт серії ______№ _______________, шляхом підписання цього тексту, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду центральному оргкомітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2017» та заходах, що пов’язані з його проведенням.

Ця згода надається на здійснення дій відносно ... Читати далі »

Переглядів: 295 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

 

ВИСНОВОК

міського (районного) методичного об’єднання

про педагогічну та методичну діяльність учасника Конкурсу

 

До обласного оргкомітету

всеукраїнського конкурсу

«Учитель року - 2017»

 

_______________________________________________________________________

(повне найменування методичного об’єднання)

представляє_____________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові учасника Конкурсу)

_______________________________________________________________________

(посада і місце роботи учасника Конкурсу)

для участі у ІІ (обласному) турі всеукраїнського конкурсу «У ... Читати далі »

Переглядів: 347 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

 

Анкета

учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»

у номінації ________________________

 

... Читати далі »
Переглядів: 728 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ

І (МІСЬКОГО, РАЙОННОГО) ТА ІІ (ОБЛАСНОГО) ТУРУ

ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2017»

У 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2017» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 р. № 668 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», наказу департаменту освіти і нау ... Читати далі »

Переглядів: 436 | Додав: wolkan | Дата: 18.10.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

 

 



Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича