Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Квітень » 18

Використання ІКТ: актуальність, мета, прийоми, доцільність

Інформатизація освіти - один з основних напрямів процесу інформатизації, продиктований потребами сучасного суспільства, у якому головним рушієм прогресу є індивідуальний розвиток особистості. Вона має забезпечити впровадження в практику програмно-педагогічних розробок, спрямованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання. Зараз не можна вважати викладання дисциплін якісним, якщо вчитель не використовує у своїй роботі з учнями комп’ютерні технології та Інтернет. Тим більше, що школярі уже готові до роботи з ІКТ: вони знають, що таке комп’ютер, у більшості випадків уміють ним користуватися, у них відсутній психологічний бар’єр: діти не бояться, що зламається маши ... Читати далі »

Переглядів: 60 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

Сучасні презентації для творчого самовираження учнів.

Розвитку творчих здібностей приділяється багато уваги в різних видах діяльності учня. А художня творчість - один з улюблених видів дитячої діяльності. Творчість - вищий компонент в структурі особистості (Л.С. Виготський, В.В. Давидов, Е.В. Ільєнков, А.В. Петровський, М.М. Поддьяков та ін.). Це - одна із змістовних форм психічної активності дітей, яку можна розглядати як універсальний засіб розвитку індивідуальності, що забезпечує стійку адаптацію до нових умов життя, як необхідний резерв сил для подолання стресових ситуацій і активного творчого ставлення до дійсності. Саме творча діяльність, на думку Л.С. Виготського, робить людину істотою, зверненою до майбутнього, творить його та видозмінює своє ... Читати далі »

Переглядів: 51 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

Інтернет-сервіси для створення інформаційних об’єктів

Учні, що знаходяться за комп’ютером, можуть виконувати завдання, складені за щойно опрацьованим матеріалом. У разі виникнення проблем, учитель бачить на що варто звернути увагу під час повторення даної теми на наступному уроці. Наприкінці заняття вчитель підбиває підсумки, школярі отримують домашнє завдання. Як ми бачимо, використання ІКТ у навчально-виховному процесі відіграє велику роль, тому що ІКТ формують вміння працювати з інформацією, розвивають комунікативні здібності, тобто виховують особистість «інформаційного суспільства». Також поліпшується якість навчання за допомогою більш повного використання доступної інформації, причому комп’ютер виступає в ролі засобу, а не суб&rsq ... Читати далі »

Переглядів: 59 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

ЗАПРОШУЄМО КОЛЕГ ДО ВІРТУАЛЬНОГО ДИСКУСІЙНОГО КЛУБУ Висловіть  у коментарях Вашу думку на питання: Чи полегшує використання ІКТ на уроках роботу вчителя?

Кущенко Едуард Борисович. керівник районної методичної комісії вчителів музичного мистецтва й інтегрованого курсу "мистецтво", учитель музичного мистецтва й інтегрованого курсу «Мистетцво» Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецько ... Читати далі »

Переглядів: 100 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

Мистецтво. 9 клас. Тести. Лабіринтами художньої абстракції. Автор: Кущенко Е.Б., учитель мистецтва Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування

 

Переглядів: 169 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (3)

Теми для практичної самоосвітньої роботи для вчителів музичного мистецтва й інтегрованого курсу "мистецтво"

1. Розробка навчального проекту   з повним дидактичним та мультимедійним забезпеченням на прикладі  предмета художньо-естетичного циклу. (інтегрований курс «Мистецтво»)

  ... Читати далі »

Переглядів: 48 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

Тематика робіт для самоосвітньої діяльності для вчителів мистецтва й інтергрованого курсу "мистецтво"

  1. Мистецтво як засіб формування ключових компетентностей учнів у контексті реалізації Концепції Нової української школи.
  2. Медіаграмотність як засіб формування національно-патріотичної свідомості особистості.
  3. Формування загальнокультурної компетентності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» через медіаграмотність.
  4. Мистецтво  та медіакультура  як засоби національно-патріотичного виховання.
  5. Мистецтво як засіб громадянського виховання в рамках модернізації змісту освіти.
  6. Роль аудіовізуальних засобів навчання у формуванні ціннісних орієнтацій учнів на уроках музичного мистецтва та інтег ... Читати далі »
Переглядів: 54 | Додав: wolkan | Дата: 18.04.2018 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича