Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Січень » 3 » Дистанційне засідання №1 за темою: «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учні
01:46
Дистанційне засідання №1 за темою: «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учні

Дистанційне засідання №1 за темою: «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учнів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу»

Любі колеги! Йдучі назустріч вашим побажанням щодо перенесення очних засідань методичної комісії в дистанційних формат, пропонуємо вам для розгляду наступні матеріали (див. нижче). Формою вашої участі вважається в дистанційній формі вважається: обов*язкова реєстрація на сайті та виконання у коментарях до данного матеріалу практичних завдань у термін до 14 січня 2019 року. З 15 січня 2019 оку на сайті розпочне роботу веб-екран, який відобразить якість участі учителів мистецтва району в  обраній вами формі роботи. Зичимо вам творчої наснаги й успіхів в Новому році!

Тема1 «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учнів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу»

Участь у дистанційному засіданні дозволить:

розглянути основні моделі та культурологічні концепції, покладені в основу осмислення творів мистецтва;

відпрацювати принципи та методи моделювання поліхудожнього та полікультурного простору;

продуктивно застосовувати на практиці методи, прийоми і форми роботи на уроках предметів художньо-естетичного циклу під час моделювання поліхудожнього та полікультурного простору;

визначати зміст процесу художньо-естетичного виховання школярів з урахуванням програмового матеріалу.

 

У процесі роботи над темою «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учнів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу» учасникам дистнаційного засідання пропонується ознайомитись із запропонованими теоретичними матеріалами, узагальнити свій компетентнісний досвід щодо порушених проблем, сформулювати пріоритетні завдання створення індивідуального проекту професійного саморозвитку на перспективу.

Опрацьовуючи питання 1. « Поліхудожній та полікультурний простір – основа для формування загальнокультурної компетентності учня» Пропонується звернути увагу на осмисленні культури у процесі еволюційного розвитку людства.

Опрацьовуючи п2. Поліхудожні та полікультурні підходи до навчання в рамках шкільних предметів художньо-естетичного циклу Пропонується звернути увагу на тлумаченні ключових понять модулю.

Опрацьовуючи п3. Принципи і методи, які сприяють організації процесу моделювання поліхудожнього та полікультурного простору Пропонується звернути на висвітленні загальних положень щодо принципів і методів, які сприяють організації процесу моделювання поліхудожнього та полікультурного простору

За змістом матеріалів учасникам пропонується виконати завдання та взяти участь у дискусії на сайті РМК (у коментарях до матеріалу).

 В якості практичної роботи

Пропонується скласти фрагмент уроку з вивчення будь-якого програмової теми з прикладом того, як можна реалізувати поліхудожній та полікультурний простір на одному з етапів заняття (1. мотивації: «входження в тему», емоційного налаштування; 2. вивчення нового матеріалу; 2. підсумків тощо). Складений фрагмент пропонується розмістити на веб-сайті РМК у коментарях до цього матеріалу до 14 січня 2019 року.

Переглядів: 31 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича