Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 3

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Квітень » 18 » Інтернет-сервіси для створення інформаційних об’єктів
20:48
Інтернет-сервіси для створення інформаційних об’єктів

Інтернет-сервіси для створення інформаційних об’єктів

Учні, що знаходяться за комп’ютером, можуть виконувати завдання, складені за щойно опрацьованим матеріалом. У разі виникнення проблем, учитель бачить на що варто звернути увагу під час повторення даної теми на наступному уроці. Наприкінці заняття вчитель підбиває підсумки, школярі отримують домашнє завдання. Як ми бачимо, використання ІКТ у навчально-виховному процесі відіграє велику роль, тому що ІКТ формують вміння працювати з інформацією, розвивають комунікативні здібності, тобто виховують особистість «інформаційного суспільства». Також поліпшується якість навчання за допомогою більш повного використання доступної інформації, причому комп’ютер виступає в ролі засобу, а не суб’єкта навчальної діяльності, він помічник педагогу, а не його заміна. За рахунок використання комп’ютерних технологій, на уроках надається можливість використання додаткового матеріалу, підвищується ступінь наочності, посилюється мотивація навчання і, як наслідок, підвищується інтерес до предмета. Все це неминуче призводить до розвитку творчих здібностей школярів. У психологічних дослідженнях зазначається, що ІКТ впливають на формування теоретичного, творчого та модульно- рефлексивного мислення учнів, що комп’ютерна візуалізація навчальної інформації має суттєвий вплив на формування уявлень, які займають центральне місце в образному мисленні. А образність уявлень тих чи інших явищ і процесів в пам’яті поліпшує сприйняття навчального матеріалу, дозволяє підвищити ефективність навчання.

Отже, слід розуміти, що комп’ютер чи Інтернет – це лише один з численних інструментів, якими користується вчитель. У будь-яких технологіях закладені ті чи інші можливості, але виявитися вони можуть лише у поєднанні з педагогічними прийомами. Інтернет-ресурси не замінюють певні педагогічні прийоми, а роблять їх більш результативними. Використання ресурсів Інтернету повинно оптимізувати працю вчителя, зробити навчальний процес більш ефективним, стимулювати пізнавальний інтерес до предмета, надати навчальній роботі учнів проблемний, творчий, дослідницький характер, індивідуалізувати процес навчання і розвивати самостійність учнів. Комбінація інноваційних педагогічних підходів та інформаційно-коммунікаційних технологій – це ключ, який отримує учитель, а вже як він ним скористається, залежить лише від нього. Робота з наведеними нижче сервісами можлива не тільки з боку учителя, а й з боку учнів (сумісне наповнення інформаційного об’єкту). Діти вчаться обговорювати з якою метою створений ресурс, в якому форматі представлені дані, у якому сервісі їх зручніше створювати. Така робота носить творчий характер та також розвиває навички користувачів та вчать використовувати Інтеренет не тільки для розваги. Розглянемо сервіси, які дають змогу створювати різноманітні інформаційні сервіси: - карти знань, діаграми, схеми (Вubbl (https://bubbl.us /), Mindomo http://www.mindomo.com/, SpiderScribe (https://www.spiderscribe.net/), Lucidchart (https://www.lucidchart.com), Сacoo (https://cacoo.com);

- опитування, анкети (Google Docs (https://docs.google.com), 99polls(http://ru.99polls.com/); - стрічки часу (http://www.dipity.com /, http://timerime.com); - мапи (http://earth.google.com, http://maps.google.ru), на яких можливо розмістити, фотографії об’єктів, їх описання; - слайд-шоу (http://photopeach.com /, http://fotofilmi.ru /); - виртуальні газети (http://edu.glogster.com /, http://en.linoit.com/ , http://wikiwall.ru/, http://paper.li/); - 3D книги (http://www.zooburst.com/) - хмари слів (http://www.wordle.net/) ; - комікси (http://www.toondoo.com/) ; - мешами (ImageChef http://www.imagechef.com/ic/ru/home.jsp), Аnimoto http://animoto.com/); Ресурси для створення дидактичних матеріалів: - ClassTools.net – набір сервисів-шаблонів для створення інтерактивних flash-ресурсів (http://www.classtools.net /); - LearningApps – конструктор інтерактивних завдань (http://learningapps.org/), - Створення пазлів http://www.jigsawplanet.com/ , http://puzzlecreation.ru/), - генератор рифм (http://rifmi.ru/ , http://rifmakslovu.ru/online-generatorrifm), -створення скринкастов – відеозапис дій на екрані монітора (http://www.screenr.com/), - створення кросвордів (http://puzzlecup.com/crossword-ru/)).

Учитель адресує до створеного дидактичного матеріалу учнів через гіперпосилання, діти їх виконують ( а можливо й самі створюють). Ресурси для створення навчальних курсів (https://eliademy.com/, https://www.edmodo.com/). На таких ресурсах створюються та розмішуються матеріали для підтримки всіх етапів уроків. Учні можуть працювати з таким матеріалом, як вдома так й на уроці. Для роботи з ресурсом необхідно вчителю зареєструватися та створити навчальний клас, з реєстраціє учнів.

Переглядів: 37 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича