Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 20

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Січень » 12 » Карта аналізу уроку музики
13:24
Карта аналізу уроку музики

Школа: Клас:

Учитель:

  Структурні компоненти уроку та їх зміст Оцінка змісту та методики уроку (окремі зауваження)
ВСТУПНА ЧАСТИНА
1. Організаційний момент. Вхід до класу під музику, музичне вітання + організований вхід до класу, + емоційне та виразне виконання музичного вітання, + спокійна впевнена манера вчителя триматися в класі, поєднання доброзичливості та сердечності
2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності школярів, актуалізаціязнань. - тема уроку не оголошена (не записана на дошці), + доведена значимість теми, основних завдань уроку, + з’ясування доцільності і потреби у вивченні даної теми, + вступ до теми як постановка проблеми, + інтригуючи введення теми, + послідовність вчителя у пред'явленні вимог, чіткість у визначенні необхідних знань і умінь, + створення проблемної ситуації + доведена значимість теми, зміст основних завдань уроку, - перелік усіх видів роботи на уроці та творів, над якими будуть працювати, + активізація уваги та мислення, + використання наочності, ігрових ситуацій
ОСНОВНА ЧАСТИНА Виклад і організація засвоєння нового матеріалу (організація сприймання музики та музично-практичної діяльності учнів)
3. Теоретичне вивчення музики в процесі практичних видів діяльності + усi вiдомостi про музику, поняття та терміни тiсно пов’язані з хоровим спiвом, слуханням, музикуванням, рухами пiд музику, творчістю в галузі музики, вивчення нотної грамоти, сольфеджування, теоретичний матеріал не відповідає програмі, + засвоєння та оперування поняттями, що відповідають державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначених програмою, + засвоєння жанрово-стилiстичних, понять, знань музичної грамоти в цiкавiй, доступнiй формi, - вiдiрванiсть теорiї вiд практики, + використання наочності, що допомагає усвідомленню поняття (терміну), + використання диференційованих завдань, + раціонально організована робота з підручником.
4. Слухання музики   - невiдповiднiсть матерiалу бесiди темі уроку, - сухiсть викладу, невiдповiднiсть термiнологiї вiку учнiв, - перед прослуховуванням твору не ставились питання, завдання, - питання, завдання перед слуханням твору сформульовані нечітко і незрозуміло, + завдання (питання) перед прослуховуванням твору конкретні, співвідносяться з попередньою бесідою бесідою і звучанням музики, + врахування музичного та життєвого досвiду дітей, - мало дітей залучено до бесіди про музичний твір, + використання творiв образотворчого мистецтва, лiтератури, вiдомостей з iсторiї, народознавства, + захоплююча, емоційно-образна розповiдь про композитора, музичний твiр, + створена проблемнно-пошукова ситуацiя навколо музичного твору, + учитель вислуховує усіх учнів, що хочуть поділитись своїми думками щодо прослуханого твору, підтримує самостiйність суджень, - вiдсутнiсть моментів зацікавлення, + театралiзацiя твору для слухання, + використання активних видів діяльності до слуханого твору – рухів, співу, музикування, + виховна спрямованість бесіди, - відсутній зв'язок з темою уроку.
5. Хоровий спів Розспівування - підібрані вправи не співвіднесені до вокально-хорових завдань пісні, що буде розучуватись, + доступнiсть вправ вокально-хоровим можливостям учнів, - недостатньо уваги приділяється звукоутворенню, дикцiї, диханню, + перед дiтьми ставляться конкретні завдання щодо формування певних виконавських якостей, + звертається увага на чистоту iнтонування, + розспівування проведено у формі творчого завдання, - не здійснюється самоаналіз якості виконання.
Хоровий спів Розучування та виконання пісні (поспівки) - відсутній аналiз змісту, характеру, засобів музичної виразності пiснi, - виконавська недовершенiсть показу, - вiдсутня робота над лiтературним текстом, + учитель добивається чистоти iнтонування, виразності спiву кожної фрази мелодії, + робота над диханням, легким, округленим звуком, дикцiєю, - не придiляється увага розвитку вокально - хорових навичок (дихання, дикція, унісон, ансамбль), + застосування наочних посiбникiв (плакатiв, таблиць, тексту пiснi), - багаторазовий повтор пісні без конкретних завдань до кожного повторення, + учитель спонукає учнів до самоаналізу виконання, - не здійснений аналіз структури мелодії пiснi: фраз, речень, їх ритму, звуковисотності, + розвиток умiння стежити за рухом мелодії з нот, + застосування рухів, що відтворюють рух мелодiї, метр, ритм, фрази, + робота над динамiкою пiснi, - вiдсутня робота над образністю, + учні самостійно продумують виконавський план, інсценізацію, використання гри на музичних інструментах, + повноцінне художнє виконання
6. Гра на елементарних музичних інструментах + грою на елементарних музичних інструментах охоплені всі учні класу, + учні закріплюють поняття музичної грамоти під час роботи над партитурою, + використання інструментальної імпровізації, + учні самостійно створюють оркестровий супровід пісні, що вивчалась на попередньому етапі
7. Музично-ритмічні рухи + рухи допомагають запам’ятати рух мелодії пісні, + рухи відтворюють емоційно-образну сторону твору для слухання, - рухи не є художнім елементом уроку, відірвані від драматургії уроку (фізкультхвилинка), - розвага переважає над виконавською дисципліною, навчальними i розвиваючими завданнями
8. Творчість в галузі музики + учні знаходять свої варіанти виразності творів, свої інтерпретації, - учитель нав’язує готові „рецепти” виконання творів, + учитель використовує різні види імпровізацій.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
9. Підсумки уроку, оцінювання, повідомлення домашнього завдання + підсумки логічно пов’язані з поставленими на початку завданнями уроку, - не підсумовується тема уроку, + підсумки формулюють самі учні, - вiдсутнє коментування оцiнок, + домашнє завдання носить творчий характер, - домашнє завдання стосується заучування теоретичного матеріалу
Переглядів: 27 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича