Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 18 » Критерії оцінювання «Інтернет-ресурсу учителя», учасника Конкурсу "Вчитель року"
15:37
Критерії оцінювання «Інтернет-ресурсу учителя», учасника Конкурсу "Вчитель року"
  1. «Інтернет-ресурс учителя» (60 балів) сукупність інтегрованих програмно-апаратних та технічних засобів, а також інформації, призначеної для публікації в мережі Інтернет та яка відображається в певній текстовій, графічній або звуковій формах. Оцінюючи свій ресурс, учитель має усвідомлювати, наскільки сучасними є використані ІКТ в оформленні та структуруванні інформації, чи простежується єдиний стиль у презентації його авторських матеріалів, чи дотриманий єдиний стиль, наскільки представлене є оригінальним та сприяє оптимізації навчального процесу.

Мета конкурсного випробування: удосконалення навичок використання ІКТ щодо структурування інформації, її оформлення з додаванням авторських ілюстрацій та дотриманням єдиного стилю, оригінальності.

Орієнтовні структурні компоненти Інтернет-ресурсу (сайту, блогу тощо):          

  • Головна сторінка, на якій зазначено, для якої категорії відвідувачів призначений Інтернет-ресурс з короткою інформацією про власника (адміністратора) ресурсу. На цій же сторінці доцільно розмістити анонси матеріалів та останніх новин.
  • Портфоліо учителя (Додаток 1 до Методичних рекомендацій).
  • Новини, оголошення щодо проведення конкурсів, виставок, семінарів, «круглих столів» як автором, так і іншими педагогами тощо. 
  • «Мій досвід» (Додаток 2 до Методичних рекомендацій). 
  • Сторінки для зворотного зв’язку та спілкування (1-2 на вибір):

Гостьова книга надає можливість відвідувачам залишити своє повідомлення, наприклад, про власні враження від ресурсу, побажання автору тощо.

Надіслати листа адміністратору – іноді є нагальна потреба зв’язатися з автором (адміністратором) Інтернет-ресурсу. З цією метою найкраще підходить форма електронного листа.

Форум – обговорення певних подій, явищ, матеріалів тощо. Рекомендуємо розмістити теми не тільки для колег-педагогів, а й для учнів. Наприклад, розміщувати творчі завдання чи поради, створити тему «Голос учня», у якій дитина могла б написати своє бачення певного явища чи ставлення до нього.

Міні-чат – зручна форма для розміщення швидких повідомлень відвідувачами.

  • Файловий архів для скачування матеріалів, якими автор готовий поділитися з колегами. Порада: такі матеріали краще архівувати в форматі *.zip
  • Фотоальбом – зручно розміщувати фотозвіти про проведення виставок, учнівських робіт, проведення змагань, олімпіад; дуже добре, якщо там будуть фото учнівських проектів.
  • Каталог Інтернет-сайтів відповідного напрямку.
  • Не зайвими будуть і сторінки з цікавинками, новини з інших освітніх сайтів, висвітлення роботи гуртка тощо.
  • Документація (перелік законодавчих і нормативних актів МОН України, посібники, програми гуртків, корисна література та ін.).
  • Матеріали до уроків.
  • Методичні розробки.
  • Творчі роботи учнів.
  • Підготовка до ЗНО і ДПА.
  • Віртуальні й відеоуроки, тести в режимі он-лайн, інтерактивні засоби навчання, викладені на Інтернет-ресурсі дозволяють зробити його популярним і відвідуваним учителями та учнями.

Звичайно, зазначений перелік не є догмою і було б дуже добре, якби кожен конкурсант виявив власне бачення, доповнив його своїми креативними ідеями, родзинками, неповторним обличчям і матеріалами, а не запозиченими з інших джерел. Крім цього, слід звернути увагу на важливість називання сторінок і розділів таким чином, щоб відвідувачі розуміли, який контент там розміщено.

 

Критерії оцінювання «Інтернет-ресурсу учителя»

                                                                                                                                     

Критерії оцінювання

Показники

Актуальність

Наявність повідомлень з актуальних проблем освіти, педагогіки

Наявність інформації про сучасні освітні нововведення

Рейтинг (кількість відвідувань)

Змістовність

Стиль й грамотність повідомлень

Оригінальність повідомлень

Технологічність

Дизайн

Мультимедійність (комбінування різних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)

Соціальність

Культура мережевого спілкування (дотримання мережевого етикету в змісті повідомлень і відповідей на запитання)

Підтримання зворотного зв’язку (відповіді на запитання, зауваження, пропозиції інших користувачів)

Позитивні оцінки контенту іншими користувачами

Значущість

Навчальна, наукова, методична цінність повідомлень для учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)

Наявність власних інноваційних розробок учителя

Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою розміщення) 

Опис досвіду роботи

Актуальність досвіду, чіткість провідної  ідеї

Рівень самостійності досвіду

Якість опису технології

Результативність  досвіду

Розповсюдження досвіду (наявність друкованих робіт, керування авторською майстернею, Школою досвіду, участь у семінарах, конференціях тощо)

Переглядів: 221 | Додав: wolkan | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича