Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 14

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 18 » Критерії оцінювання конкурсного випробування «Майстер-клас» для учасників конкурсу "Вчитель року"
15:33
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Майстер-клас» для учасників конкурсу "Вчитель року"

«Майстер-клас» (50 балів)

Регламент: 30 хв.

Формат: домашня заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю» тривалістю до 30 хв., відповіді на питання журі до 5 хв., демонстрація учителем-майстром авторської системи навчально-виховної роботи, технологій використання сучасних наукових доробок, інноваційних методик, власних напрацювань для досягнення високих результатів у контексті авторського перспективного педагогічного досвіду «Я знаю, як це робити. Я навчу вас».

Мета конкурсного випробування: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.

Складові майстер-класу:

  • Постановка задачі шляхом створення проблемної ситуації.
  • Побудова алгоритму рішення поставленої задачі шляхом безпосередньої міжособистісної взаємодії  («інтеракція»).
  • Психолого-педагогічне обґрунтування обраних засобів вирішення задачі.
  • Рефлексія.

Структурна схема проведення майстер-класу:

1.    Визначення учасників майстер-класу.

2.    Повідомлення теми, мети, завдань.

3.    Коротке обґрунтування дібраної структури, основних ідей.

4.    Мотивація навчальної діяльності, очікувані результати.

5.    Підкреслення доцільності використання форм, методів і засобів навчання.

6.    Проблемні питання.

7.    Осмислення та сприйняття матеріалу.

8.    Робота з матеріалом заняття.

9.    Контроль навчальних досягнень, узгодження їх із цілями заняття.

10.  Наприкінці заняття обов’язкове повернення до очікуваних результатів: «учні» узагальнюють, які знання вони отримали, яких умінь набули, наскільки корисними здобуті знання будуть у майбутньому житті.

11.  Оцінювання. Доведення результативності діяльності «учнів», які свідчать про ефективність використання педагогічної технології.

У ході майстер-класу учасники можуть:

  • вивчати розробки з теми майстер-класу;
  • ставити питання, отримувати консультації;
  • брати участь в обговоренні отриманих результатів;
  • пропонувати для обговорення власні проблеми, питання, розробки;
  • висловлювати свої пропозиції щодо вирішення обговорюваних проблем.

По закінченні майстер-класу проводиться обговорення, дискусія щодо процесу та  результатів спільної діяльності майстра та «учнів». Досягнення цілей у роботі майстер-класу визначається відповідно до поставленої мети.

 

Критерії оцінювання конкурсного випробування «Майстер-клас»

Актуальність теми й змісту

Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).

Методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).

Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок.

Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів

Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів

Професійне спілкування з аудиторією (комунікація, взаємодія, взаєморозуміння, володіння державною мовою)

Ерудованість

Педагогічний такт

Дотримання часового регламенту

 

Переглядів: 214 | Додав: wolkan | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича