Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 20

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Січень » 29 » Мережевий навчальний проект «Шляхами козацького барокко»
12:30
Мережевий навчальний проект «Шляхами козацького барокко»

 Мережевий  навчальний проект «Шляхами козацького барокко»

Лютий-серпень  мережевий  навчальний проект «Шляхами козацького барокко» (модератори – Ширко А.А., Цунікова І.О.) для методистів МК, керівників МО, учителів мистецьких дисциплін.

З лютого 2018 року для вчителів мистецьких дисциплін на сайті відділу культури та естетики https://vkeippodnua.wixsite.com/mysite в розділі «Діяльність» підрозділі «Проектна діяльність» розпочне роботу мережевий навчальний проект «Шляхами козацького барокко» http://kkazatskoebaroque.blogspot.com/p/blog-page_12.html

Робота проекту буде тривати до серпня 2018 року.

Контактні особи: Ширко Аліна Анатоліївна, тел. 066 351 20 58

               Цунікова Ірина Олександрівна, тел. 050 295 32 29

Шановні учителі, класні керівники, бібліотекарі, батьки!

 
 
    Запрошуємо Вас до співпраці у проекті "Шляхами козацького бароко"!  Мережевий навчальний проект спрямований на виховання особистості, формування високих духовно-моральних якостей, таких як, любов до Батьківщини, поваги до людей, історії, почуття відповідальності та обов'язку перед Вітчизною.  
    В процесі реалізації проекту учні познайомляться з культурно-історичною добою козацького бароко, з мистецтвом епохи, з життям діячів, які змінюють світ на краще! І поки жива народна пам'ять про кращих представників, складається нова історія країни, людства!
    
     Учасники проекту будуть відповідати на основоположне питання проекту:
 «Вплив культурно-історичної пам'яті, мистецтва  козацької доби на сучасність, на морально-духовний стан молодого покоління» 

Проблемні питання:
 
  • Чому добу ХVІІ-ХVІІІ століть називають “козацьким бароко”?
  • Чому козацтво ХVІІ-ХVІІІ  стало носієм нового художнього смаку та виступало в ролі основного замовника та  творця художніх цінностей
  • Чому козацтво епохи козацького бароко було не лише військовою силою, але й взяло на себе культурну розбудову держави в період першого українського культурного відродження ХУІІ ст.?
  • Які історичні та культурні діячи вийшла верства та середовища козацтва?  
  • Як козацька та  православно-наукова еліта в епоху козацького бароко  затверджувала власну державність, освіту, будівництво храмів, громадських будівель, опікувалася мистецтвом, надавала матеріальну підтримку?
  • Чому кожен гетьман, або  воєначальник козацької доби ставав ктитором монастиря або церкви і дарував кошти на їх будівництво та оздоблення?
  • Які жанри, види народної творчості були основними у добу козацького бароко, чому?
  • Хто були автори козацьких літописів?
  • Навіщо нам знати та пам'ятати історію, національних героїв, рівнятися на героїв?
  • Хто гортав сторінки великої історії? 
  • Які імена героїв і історичних особистостей вписані золотими літерами в скрижалі нашої історії? 
  • Переписування історії цей злочин або інший погляд?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Відповіді на ці питання дозволить дати оцінку багатьом подіям, знайти рішення на болючі та кричущі питання нашого сьогодення, уникнути помилок, сформувати власну думку, зрозуміти себе, виробити життєві установи і цінності. 
 
      Проект створений для учнів середньої ланки шкільної освіти. Тому в команду треба брати тільки бажаючих дітей, головним мірилом відбору - прагнення і захопленість ідеями до спільних досліджень, робота в команді, вміння толерантно ставитися до думок людей з іншими принципами, установами, поглядами. Не прагніть перемогти будь-якою ціною! У нас не змагання, а творчіий суспільний проект, робота в команді, де переможе кожен (отримає сертифікат), хто пройде всі етапи і виконає підсумкове завдання. 
 
      Ми з вами (координатори) будемо стежити за успіхами команди, направляти коригувати, допомагати. Потрібно дати дітям як більше самостійності, ініціювати творчість, толерантне ставлення до людей, поваги до мистецьких цінностей! 
 
     Надсилайте дітей до інформаційних джерел, допомагайте порадами, але не робіть за них завдання! 
       Чітко і уважно читайте інструкції. 
   Розподіляйте роботу - раціонально, справедливо, щоб кожен учень  був залучений в діяльність команди, групи, та спільна діяльність відповідає інтересам і можливостям кожної дитини. 
   Всю інформацію учні повинні шукати і виконувати самі, по запропонованим у проекті посиланням. 
 
     Не забувайте обговорювати в команді підсумки кожного етапу (що вийшло, що не вийшло, чому не відбулося, що треба врахувати, як зробити краще наступного разу і т.п.).
 

Що НЕ повинен робити координатор:

 
 
• призначати учасників проекту, без їх на те згоди;
• при організації роботи в проекті дотримуватися тоталітарного, аторитарного стилю спілкування;
• самостійно коригувати роботи дітей;
• вважати, що із завданнями учні не впораються, тому виконувати ці завдання за них;
• вважати, що «проблемних» учнів в проект брати не можна;
• брати в команду тільки тих дітей, у яких є вдома комп'ютер і Інтернет;
• вважати, що головне не перемога, а участь;
• брати всю відповідальність на себе.
 
 

Що може і повинен робити координатор:

 
 
• познайомити учнів з проектом, виділити ключові моменти з метою зацікавити дітей;
• запросити батьків на презентацію проекту;
• знати, чим і як зацікавити учнів для участі в проекті;
• керуватися при відборі дітей для участі в проекті головним принципом - їх бажанням;
• коли учасники проекту визначилися, ознайомити їх з положенням;
• разом планувати діяльність в проекті;
• при розподілі обов'язків використовувати принцип добровільності;
• призначати терміни виконання завдань в проекті і стежити за їх дотриманням;
• при формуванні мікрогруп керуватися бажанням учасників;
• разом вибрати відповідальних в кожній мікрогруп;
• при здійсненні діяльності в проекті створювати ситуації успіху;
• постійно мотивувати учасників команди на успішну участь в проекті;
• створити дружню команду з учнів, вчителів та батьків.
• організувати діяльність в проекті так, щоб кожен учасник команди доклав максимум своїх зусиль;
• в проекті обрати собі роль направляючу і коригувальну;
• передбачити всі труднощі, з якими команда може зіткнутися за участю в проекті;
• знати, як впоратися з цими труднощами;
• приймати допомогу батьків;
 
• разом аналізувати проходження команди на кожному етапі, усі невдачі, робити висновки про те, як їх уникнути надалі.
Переглядів: 20 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича