Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 20

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Січень » 12 » ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ З ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1-7 кл Й МИСТЕЦТВА 8-9 кл ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ
13:21
ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ З ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1-7 кл Й МИСТЕЦТВА 8-9 кл ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ

ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ

З ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1-7 кл Й МИСТЕЦТВА 8-9 кл ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ

 

  1. Навчально-методичне і технічне забезпечення.
  • Наявність відповідних кабінетів та їх забезпеченні відповідно до Типового переліку.
  • Забезпеченість учнів підручниками.
  • Забезпеченість наочними посібниками, роздатковим матеріалом, матеріалами для проведення тематичних оцінювань. Стан виготовлення навчально-наочних посібників.
  • Забезпеченість технічними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання.
  • Систематизація обладнання, наочних посібників та роздаткового матеріалу.
  • Стан збереження обладнання, навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання.

 

  1. Підготовка вчителя до уроку.
  • Знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання музичного мистецтва.
  • Ознайомленість учителя з інноваційними педагогічними технологіями, передовим педагогічним досвідом.
  • Стан календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми; доцільність розбивки тем за тематичним оцінюванням; чи передбачені форми проведення тематичних оцінювань).
  • Стан поурочного планування.
  • Забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями.
  • Самоосвітня робота вчителя.

 

  1. Навчально-виховна робота на уроці.
  • Якість навчально-виховної роботи на уроці.
  • Ступінь перебудови навчально-виховного процесу на засадах гуманізму, демократизму, застосування нових підходів до організації навчально-виховного процесу з утвердженням педагогіки особистості.
  • Доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних оздоровчих та інструктивних завдань уроку.
  • Раціональність вибору структури уроку. Дотримання логіки уроку незалежно від форми його проведення.
  • Оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку. Застосування інтерактивних та інтегрованих методів навчання. Оптимальне поєднання фронтальної, групової та індивідуальної форм організації навчального процесу.
  • Диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів. Організація вивчення предмету музичного мистецтва у профільних класах. Забезпечення оптимальних умов для різнобічного художньо-естетичного розвитку кожного учня.
  • Панування на уроці атмосфери святковості, гармонії й доброзичливості, яка сприяє передачі аури творів мистецтв та утворює позитивну енергію, яка існує тільки в мистецтві.
  • Комунікативна виразність педагога: мовлення вчителя; паралінгвістичний контекст мови (доречність жестів, міміки, зовнішній вигляд тощо). Формування культури найсильніших людських почуттів — любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва.
  • Виховання духовних та морально-ціннісних орієнтирів у сфері мистецтва, інтересів, смаків, потреб у творчості, національно-патріотичної свідомості та активної життєвої позиції.
  • Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.
  • Робота з виділення в змісті виучуваного матеріалу найголовнішого та його безпосереднє засвоєння на уроці.
  • Науковість викладання, доступність сприймання учнями програмового матеріалу. Використання наочності, технічних засобів навчання.
  • Систематизація знань, умінь і навичок школярів. Робота з підготовки до тематичних оцінювань.
  • Використання міжпредметних та внутрішньопредметних зв'язків. Система роботи з повторення навчального матеріалу.
  • Формування культури почуттів; здатності сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення до них; уявлень про сутність, види та жанри музичного мистецтва, особливості його інтонаційно-образної мови. Розвиток універсальних якостей творчої особистості. Засвоєння основних музичних понять та необхідної музичної термінології. Усвідомлення особливостей музичної мови, специфіки вираження художньої інформації в музиці.
  • Набуття вокально-хорових навичок у процесі виконання пісень (народних і композиторських (класичних і сучасних); спів із супроводом та без нього. Опанування музики у зв'язках з іншими видами мистецтва.
Переглядів: 211 | Додав: wolkan | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича