Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Серпень » 24 » План роботи дистанційних засідань РМК на 2018-2019 н.р.
10:09
План роботи дистанційних засідань РМК на 2018-2019 н.р.

План роботи дистанційних засідань РМК на 2018-2019 н.р.

Дистанційне засідання №1 з теми: «Полікультурний та поліхудожній розвиток особистості в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання учнів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу» 

В якості практичної роботи

Пропонується скласти фрагмент уроку з вивчення будь-якого програмової теми з прикладом того, як можна реалізувати поліхудожній та полікультурний простір на одному з етапів заняття (1. мотивації: «входження в тему», емоційного налаштування; 2. вивчення нового матеріалу; 2. підсумків тощо). Складений фрагмент пропонується розмістити на веб-сайті РМК

Дистанційне засідання №2 (ДЗ №2) з теми: Вивчення краєзнавчого матеріалу як засіб інтегрованого навчання (за творами художників-монументалістів 60-х рр. ХХ століття на Донеччині) 

Практична робота 1Завдання Визначте мистецькі особливості творчості Михайла Бойчука. Знайдіть спільні мотиви з творами художників-монументалістів 60-х рр.ХХ ст.

Практична робота 2 Завдання Дослідити схожі ознаки та відмінності між народним примітивним (чи наївним) мистецтвом (малюнки Марії Приймаченко)та анімалістичним за ілюстраціями картин Карла Бредерса, Персіс Клейтон Вейрс

Практична робота 3 Завдання 1. Простежте ознаки народного мистецтва на мозаїках «Космос», «Вода», «Дерево життя», «Жінка-Птаха», «Вогонь», «Сонце» ( за вибором, робота в групах).

2. Зіставте зміст українських міфів про походження світу та античної міфологіЇ.

  1. Дослідіть використання національних символів на мозаїках.

4. Подайте зразок використання мозаїки (за вибором) із застосуванням елементів інтегрованого навчання

Практична робота 4 Завдання Подайте зразок використання мозаїки (за вибором) із застосуванням елементів інтегрованого навчання

Практична робота 5 Завдання 1.Складіть перелік уроків мистецтва, на яких можна запропонувати вивчення краєзнавчого матеріалу за мозаїками, що збереглися на Донеччині.

2.Складіть план підготовки і проведення інтегрованого уроку із використанням краєзнавчого матеріалу за мозаїчними панно, що збереглися на Донеччині

 

Дистанційне засідання №3 (ДЗ №3) «Синтез та інтеграція під час вивчення предметів естетичного циклу»

Практична робота

Розробити фрагмент інтегрованого уроку з музичного мистецтва. Бажано, щоб інтеграція була не тільки музики та образотворчого мистецтва, а й інших мистецтв або предметів.

Дискусія

Тема

«Переваги і недоліки інтегрованих уроків. Як часто вчитель має проводити інтегровані уроки в класі?»

Дистанційне засідання №4 (ДЗ №4) «Кроссенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках мистецтва»

 

Практична робота

«Використання кроссенсів на уроках мистецтва »

 

Придумайте два кроссенси, які можна використати на різних етапах уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 8 – 9 класи.

 

ДАЛІ БУДЕ....

Переглядів: 37 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича