Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 14

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Лютий » 18 » Сучасні проблеми виховання цілісної, духовно багатої особистості шляхом викладання предметів художньо-естетичного циклу
08:27
Сучасні проблеми виховання цілісної, духовно багатої особистості шляхом викладання предметів художньо-естетичного циклу

Сучасні проблеми виховання цілісної, духовно багатої особистості шляхом викладання предметів художньо-естетичного циклу

16.02.2016 р., відповідно до плану Донецького облІППО, на базі методичного кабінету управління освіти Краматорської міської ради відбувся обласний семінар-практикум «Сучасні проблеми виховання цілісної, духовно багатої особистості шляхом викладання предметів художньо-естетичного циклу». У семінарі взяли участь методисти, керівники міських методичних об’єднань, учителі, які викладають предмети художньо-естетичного циклу.

До програми семінару увійшли доповіді:

  • завідувача кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького облІППО, к.ф.н. Бодика О.П. «Виховання толерантності у ЗНЗ регіону»;
  • завідувача відділу культури та естетики Донецького облІППО Долгої О.Д. «Соціальні виклики та педагогічні рішення проблеми виховання цілісної, духовно багатої особистості, здатної до самоідентифікації та саморепрезентації»;
  • методиста відділу культури та естетики Донецького облІППО Панченко С.П. «Формування творчої особистості на уроках художньо-естетичного циклу»;
  • учителя художньої культури та етики Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 Шепілової Г.В. «Культурологічна інтеграція художньої культури та християнської етики»;
  • учителя музичного мистецтва Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. № 9, керівника міського методичного об’єднання вчителів музики Голубової Д.О. «Реалізація культурно-інформаційного проекту «Відкривай Україну» - напрямок музичного мистецтва».

Під час проведення заходу було:

  • акцентовано увагу на сучасних проблемах виховання особистості, здатної до самоідентифікації та саморепрезентації;
  • розглянуто процес формування цілісного етико-естетичного ставлення дитини до життя;
  • проаналізовано ціннісну складову музичного виховання учня;
  • визначено духовний зміст візуального образу під час викладання образотворчого мистецтва;
  • проаналізовано шляхи виховання полікультурного та поліхудожнього мислення особистості в межах викладання художньої культури;
  • систематизовано дидактичні цілі й виховні настанови викладання художньо-естетичних дисциплін із метою подальшого розвитку педагогічної траєкторії мистецької освіти Донецької області.

Результатом роботи учасників заходу стало визначення педагогічного кредо: «Від краси світу – до унікальності людського духу»!

 

Якою має бути людина ХХІ століття?

Джерело: http://ippo.dn.ua/novini/show/2409/

Переглядів: 70 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича