Міні-чат

Наше опитування

Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всього відповідей: 20

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Грудень » 19 » Технологічна карта уроку мистецтва як сучасна форма планування пеагогічної взаємодії вчителя і учнів
01:04
Технологічна карта уроку мистецтва як сучасна форма планування пеагогічної взаємодії вчителя і учнів

ЛЮБІ КОЛЕГИ!

Пропонуємо вам ознайомитися з ppt-презентацією кандидата педагогічних наук, доцента Мелітопольского державного педагогічного університету ім. Б.Хмельницького М.В.Ратко за темою "Технологічна карта уроку мистецтва як сучасна форма планування пеагогічної взаємодії вчителя і учнів".

У коментарях до матеріалу пропонується обговорити питання:

1. Чи можливо технологізувати навчальний процес на уроці мистецтва?

2. Чи не обмежиться впровадження готових карт у навчальний процес формальним її використанням у роботі вчителя?

3. Яким чином можна забезпечити діагностику комплексу  проміжниї (поетапних) освітнії результатів на кожному уроці згідно технологічної карти?

Будь ласка, при коментуванні матеріалів залишайте свої данні: П.І.Б., школа

Переглянути матеріали та презентацію можна за цим посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1eZlwqakDer6s3Jl-vj_6Z4Ktpy-LSaiumAUPPBDPMcY/edit#slide=id.p17

Переглядів: 68 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
1
1.    Чи можливотехнологізувати навчальний процес на уроці мистецтва?
Частково
так.
2.     Чи не обмежиться впровадження готових карту навчальний процес формальним її використанням у роботі вчителя?
Ні.
Використання технологічних карт лише дозволитьвибудувати урок з урахуванням вимог  і заощадити час вчителя з
проектування кожного з етапів структури уроку.
 ТК + конспект + якісниймузичний матеріал і відеоряд = успішне проведення уроку мистецтва.
3.    Яким чином можназабезпечити діагностику комплексу  проміжних (поетапних) освітніх
результатів на кожному уроці згідно технологічної карти?

• організація перевірки
засвоєння навчальної інформації на рівні "знання",  засвоєння окремих термінів,понять, висловлювань;
•  організація перевірки засвоєння навчальної
інформації на рівні "розуміння";
• - організація
перевірки засвоєння навчальної інформації на рівні "вміння";
• організація
діяльності учнів по пред'явленню результату засвоєння навчальноїінформації з даної теми.
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича