Міні-чат

Наше опитування

Який формат роботи методичного об'єднання для Вас найбільш зручний
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Квітень » 13 » Відповіді на питання вхідного контролю для вчителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу "мистецтво"
18:34
Відповіді на питання вхідного контролю для вчителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу "мистецтво"

Відповіді на питання вхідного контролю для вчителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу "мистецтво" (за нашою авторською версією)

УВАГА! Наша версія відповідей є авторською, тому може не співпадати з еталонним оригіналом. Відповіді давалися на наш власний розсуд і ступінь освіченості в порушених питаннях

1.Загальнокультурна компетентність – здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватись в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності.

Виберіть одну відповідь:

Правильно

2.Медіакультура – культура сприймання і виробництва соціальними групами та соціумом у цілому сукупності інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем, технологій комунікації, пошуку, збирання, виробництва і передавання інформації. На особистісному рівні медіакультура означає здатність людини ефективно взаємодіяти з мас-медіа, адекватно поводитися в інформаційному середовищі, здійснювати ціннісно-вольову рефлексивну регуляцію інформаційної поведінки.

Виберіть одну відповідь:

Правильно

3. Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп'ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

Виберіть одну відповідь:

Правильно

 

Установіть відповідність між визначенням і поняттям:

Засіб запам'ятовувати слова, факти, імена, дати

Відповідь 1

Забезпечують формування не лише конструкторських навичок розв’язання даного завдання, а, що найголовніше, активно стимулюють аналітичну і синтетичну складові логічного мислення

Відповідь 2

Сполучення абсолютно різнорідних матеріалів, які гармонійно доповнюють один одного і утворюють композиційну єдність -   КОЛАЖ

 

5 Представлення інформації у вигляді візуальних моделей має ряд переваг

Виберіть одну або декілька відповідей:

a. певна спрощеність розуміння чого-небудь

b. ефективний прийом, що активізує мислення

c. структурування і схематизація текстової інформації сприяють запам’ятовуванню

d. заміна словесного обрису оформленням його у вигляді таблиць, схем або інших візуальних засобів

e. формування раціональних прийомів роботи з навчальним матеріалом

f. ефективний засіб організації і активізації самостійної роботи учнів

 – ВСІ ВІДПОВІДІ

6. Інтерактивний плакат — це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень залучення інформаційних каналів сприйняття наочності навчального процесу.

Виберіть одну відповідь:

Правильно

 

7. Візуалізація навчальної інформації - це відбір, структурування і оформлення навчального матеріалу в візуальний образ, заснований на різних способах представлення інформації і взаємозв'язках між цими способами, що сприяють активній роботі мислення учня при читанні й осмисленні змісту представленого матеріалу

Виберіть одну відповідь:

Правильно

8. Використання інтерактивних дидактичних засобів дозволяють організувати самостійну пізнавальну діяльність учнів і, крім отримання знань з предмета, освоїти універсальні навчальні дії, такі як: аналіз, синтез знань, порівняння, узагальнення та інші

Виберіть одну відповідь:

Правильно

9. Медіаграмотність – складова медіакультури, яка стосується вміння користуватися інформаційно-комунікативною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіазасобів, успішно здобувати необхідну інформацію, свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, отриману з різних медіа, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують.

Виберіть одну відповідь:

Правильно

10. Формування загальнокультурної компетентності учнів через застосування сучасних медіа-технологій дає можливість вирішувати такі завдання як:

Виберіть одну або декілька відповідей:

a. вихід учня на позицію активного партнера

b. активізація індивідуальних розумових процесів учнів

c. розвиток творчих здібностей школярів

d. виховання особистості, яка має власну точку зору

 

ВСІ ВІДПОВІДІ

 

РЕЗУЛЬТАТИ:

Розпочато

п'ятниця 13 квітень 2018 5:46

Стан

Завершено

Завершено

п'ятниця 13 квітень 2018 6:08

Витрачено часу

22 хв 3 сек

Балів

10,00/10,00

Оцінка

100,00 з 100,00 можливих

 

 

 
Переглядів: 69 | Додав: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту

 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича